stannar hemma idag igen..

har fortfarande riktigt mycket huvudvärk.
men imorgon sticker jag till skolan, annars missar jag för mycket,
ingen dans ikväll heller :/ sticker dit men kollar bara på, imorgon är det
ju lång dans, även fast jag kommer vara med så tar jag det luugnt, imorgon
kommer min mamma att vara danslärare för oss. synd att inte lina e där men
också lite kul att mammi ska va det för company träningen plus jassen och bollywood. :)
jag har tittat på 3 filmer nu på morgonen och ska titta på fler sen, här kommer alla jag ska
se under dagen- kram.
dear john, sjukt sorglig, men ändå rkiktigt bra, har sett typ 5 gånger men den är så sjukt fin,
bölade första gången (A) men riktigt bra, rekomenderar.
a cinderella story, sjukt bra, fin film och skådespelarna är underbara, rekomenderar stort,
finns en som är med selena gomez också men om jag får vara ärlig är denna bättre! :)
when in rome. felicia rekomenderade den till mig, faktiskt va den sjukt bra, rekomenderar också.
ensam hemma 2. sjukt bra film, spännande och lite rolig, se först 1an annars e det inte kul. ;)
rekomenderar !
one missed call 2. (skräckfilm) brukar inte va så glad för skräckfilmer men denna va
faktiskt sjukt bra, rekomenderar stort.
SKA SE FLER FILMER, FÖRSLAG?:)
Postat av: Anonym

a Cinderella story? HAHA!

2010-12-04 @ 15:00:35
Postat av: jessica jones

du har bra filmsmak du!

2011-08-11 @ 01:25:19
URL: http://www.cherryfuck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0