städning.

nu ligger jag i min säng, som ADELLE jag bäddat! haaha.. ja, jag och adelle hade riktigt roligt! :) tack så mycket för kvällen och natten och morgonenn adelle, riktigt kul.
när adellan hade stuckit så skulle jag på dans, tittade bara på för att jag är suuuuperförkyld och har ont i halsen och huvet osv.. nu kommer det igen!:(in
sen kom jag hem och nu har jag precis städat! inte likt mig dirrekt men jag har faktiskt gjort det!
som ni ser över så håller julia på att fixa min blogg, inte klart än, men det kommer, tack julia sjukt snällt!
snart ska jag duscha och sen ska jag äta-  kram
JA, NI KAN JU SKRATTA ÅT ÅRETS SKOLFOTO PÅ MIG, DEN BLEV KATASTROF PÅ RIKTIGT, LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA..
Postat av: sandra bästa wiberg :(

clara clara clara ..

säg inte skolfotot blev dåligt för jag tycker faktiskt det blev jättebra :D :D :D :D

hihii , vi får leka snart .

loveu<3

2010-11-14 @ 19:47:58
URL: http://saandrawiberg.blogg.se/
Postat av: clara ännu bättre nyberg :(

sandra sandra sandra ..

säg inte skolfotot blev bra för tyckte faktiskt det blev jätte dåligt :D :D :D :D

hihii , ja det får vi .

loveu<3

2010-11-14 @ 20:06:06
URL: http://lifeasclaranyberg.blogg.se/
Postat av: mosangosan <3

såg dig & och en kompis komma cyklande,om det var du då ? :) <33

2010-11-15 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0