jag är nog den smartaste i hela världen.. eller inte

nu är jag hemma från skolan, helt konstig dag som jag skrev. allt va helt konstigt.. xd , ja och då undrar ni säkert varför. först så hade vi något, sen hade vi något, sen skulle vi till spanskan, och på bussen va det helt konstigt asså jag har ingen aning varför men det va en konstigdag! sen hade vi spanska och det va också konstigt, och sen åkte vi bussen tillbaka och felicia missa bussen :O gullet. sen så hade vi typ matte igen ^o) och då satt jag moa abi och therese i rektorns rum och räknade 6 uppgifter från gruppuppgirfterna, det va helt konstigt.. hahaha, sen skulle vi äta, och det va också helt konstigt, för vi brukar aldrig äta vid den tiden och vi äter alltid med 6åringarna:( så alla 6åringarna e helt tysta så är jag den ända som pratar, alla bara tyyyst claaraaa! jag bara ojsan:( de va lite konstigt, sen så hade vi lång rast, och det va konstigt drygt,  ^o) vi bara sprang runt och sånt, sen så stack jag in för dörren och så stog moa och abi där ute, och sen så hände något konstigt, vigge kom in från den andra dörren och sen gick jag upp från trappan, sen typ hängde där ett hopprep ner till mig, så jag tyå toh tag i det och höll i det, sen gick vigge upp för trappan och höll i repet från andra sidan, och sen drog han i det så jag åkte upp :D det va helt kul... tills, vi fejlade x) REPET GICK AV TILLSLUT! och ja, då (A) det va en trappa jag trillade i och den va gjord av sten (I) lide konstigt, sen hade vi några lektioner till sen stack jag hem och sen åt jag sen stack jag ngnstans. sen kom jag hem sen sen satte jag mig här och nu ska jag snart göra läxor och sen ska jag nog chilla och sånt, vi ses senare, puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0