inte så mycket bloggande vardags nu längre

har kommit hem från skolan, det va faktiskt riktigt roligt i skolan idag, det ända vi gjorde var att spela spel på datan, exakt hela dan, okej om det var något skolarbete vi gjorde var det att gå ner i personalrumet och hämta utskrivningarna från i onsdes, det va det ända! faktiskt riktigt rolig dag! när jag kom hem bytte jag om, snackade lite på msn, för om typ en timme ska jag sticka iväg till träningen och det ska bli kul som vanligt, jag sitter inne på min mammas data så här kommer en gammal bild från förra årets julshow, detta året blir det nya!
Postat av: Anonym

Sööt<3

2010-11-13 @ 16:33:42
URL: http://baratildiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0