gör det lite lättare!

jag har tänkt lite på dagens blogg, det blev ju inte av, men dom som har sagt att dom ville vara med kanske tror att dom ska vara med nu, och jag har faktiskt tänkt på att ha det, fast på ett lite lättare sätt, i nästa inlägg kommer omröstningen, jag kommer skriva alla bloggarnas namn, ingen bild kommer det:( men ni får trycka så kommer ni in på bloggen, har gjort så att man bara kan rösta en gång också! :)
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack, vad kul att du gillar min blogg, titta gärna in igen! Jag återkommer hit för o se på resultatet sen när designen är klar, det ser lovande ut iaf. :-)

2010-11-17 @ 12:46:46
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0