♥ godmorgon ♥

denna dagen kommer bli typ helt förvirrad :S jag vet inte varför men jag känner det på mig ;) måndagar är alltid det, lektionerna är helt konstiga, vi har helt konstiga lektioner idag :S aja... spanska har vi iaf och det suger mest :s. nu slutar vi prata om skolan. sen efter skolan så ska jag först hem, äta kns, sen ska jag iväg och göra en sak. sen efter det ska jag hem och träna på matteprovet som vi har till på fredag, och göra min bokredovisning, sen ska jag chilla framför tv:n och datan. ;) imorgon ( tisdag) och på onsdag och torsdag så har vi elevens val och jag vet inte ens vad jag har valt :S även fast vi skulle sluta prata om skolan så blev detta ett skolinlägg xd jaja.. så får det va ibland.
hhela familjen i härliga turkiet
Postat av: adelle

sv: clara du är mycket sötare & det vet vi båda! :D <3

2010-11-08 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0